Subspot realiseert product-als-dienst concepten

Onze missie

SubSpot realiseert product-als-dienst concepten. Dit doen we in samenwerking met producenten, of retailers, van kwaliteitsproducten. Op het snijvlak van technologie, subscriptions en innovatie zijn we altijd op zoek naar de beste oplossing voor de eindgebruiker.

Wij geloven dat er een enorm potentieel is voor innovatieve diensten in combinatie met het gebruik van fysieke producten. Door producten na gebruik terug te laten keren naar de verkoper, verbruiken we minder schaarse grondstoffen. En aangezien de klant toegang wil in plaats van eigendom, ontstaat een verdienmodel waarin kwaliteit weer loont.
Daar wil SubSpot een bijdrage aan leveren, zodat over enkele jaren de circulaire economie het nieuwe normaal is. Met een team van bevlogen mensen en sterke partners, werken we aan diverse projecten die allen bijdragen aan deze transitie.

Onze geschiedenis

SubSpot is in 2016 opgericht door Robert van Boesschoten

Na een succesvolle carrière bij internationale merken, zoals Nike en Vodafone,  zag hij de kans om middels ondernemerschap de transitie naar een circulaire economie te  versnellen.

"De verschuiving van product naar dienst is een win-win voor iedereen - betere producten, minder verbruik en tevreden klanten die langer blijven"

Het team

Subspot is een team van bevlogen professionals met een diverse achtergrond. De gemene deler is een passie voor  innovatie, technologie  en de circulaire economie.

Als  multidisciplinair team bestrijken we alle facetten van het product-als-dienst domein, zoals propositie ontwikkeling, financiering, (e-)commerce en technische implementatie.

Onze partners

Subspot werkt tevens samen met een aantal strategische partners, waardoor we een alles-in-1 oplossing kunnen aanbieden voor onze klanten.